Het Bestuur
Kind&co ludens wordt bestuurd door:
Dhr. R. (Ruud) van Overbeek en Mevr. C.N. (Carla) van de Venne
Raad van Toezicht
Onze Raad van Toezicht (RvT) bestaat uit:
- Mevr. J (Judith) Franssen, Voorzitter Raad van Toezicht
- Mevr. Y.S.H. (Yvonne) Schers, Vice-voorzitter Raad van Toezicht
- Mevr. K.M. (Kirsten) Wolfert
- Mevr. M.A. (Marijke) de Feijter
- Dhr. R.A. (Reinier) Otten
Wij kleuren de toekomst
Niet alleen de kinderen krijgen bij ons alle ruimte, op die manier vinden ook onze collega’s hun plek. Wat zij allemaal gemeen hebben, is dat ze de kinderen op één zetten, zodat zij zich in hun cruciale jonge jaren al kunnen ontwikkelen. Dat kan doordat wij onze collega’s op één zetten. Bij ons kun je je altijd blijven ontwikkelen, talenten verkennen en je eigen invulling geven aan je werk. Onze pedagogisch professionals denken mee over hoe wij kinderen het allerbeste kunnen bieden. Door hen voelen kinderen, hun ouders en collega’s zich gehoord en gezien. Kleur de toekomst en kom bij ons werken!
Ons servicekantoor
Naast alle collega's op onze opvanglocaties zijn er ook meer dan 200 mensen werkzaam op ons servicekantoor in Houten. Hier wordt o.a. het pedagogisch beleid vastgesteld en helpen we ouders aan een opvangplek voor hun kind. Het kantoor bestaat uit 6 afdelingen die de collega's op de locaties ondersteunen en adviseren binnen hun vakgebied. In 2023 verhuisden we naar ons spiksplinternieuwe kantoor aan de Papiermolen in Houten waar ruimte is voor ontmoeten, kennis delen en verbinding.
Centrale oudercommissie
We willen graag dat iedere locatie een oudercommissie heeft. Er is ook een centrale oudercommissie. Zij komen op voor wat het beste is voor alle ouders en kinderen op de locaties.