Kind&co ludens - servicekantoor - kantine tafels
Afdelingen op ons servicekantoor

Deze afdelingen zijn er voor alle locaties, ouders en collega's

Vanuit ons duurzame servicekantoor in Houten werken we aan onze diensten en ondersteunen we de locaties.
Kind&co ludens - servicekantoor - bureau's

Klantenservice & Planning

De afdeling Klantenservice & Planning is dagelijks in contact met ouders. Op deze afdeling denken onze collega’s mee met de wensen van de klant en zorgen ervoor dat de planning aansluit bij die wensen. Ook geven onze collega’s advies over de bezetting en werken ze nauw samen met de managers in de verschillende regio’s. Het optimaliseren van belangrijke contactmomenten samen met de collega’s van Marketing & Communicatie is ook één van de taken van de afdeling Klantenservice & Planning.

Kind&co ludens - servicekantoor - kantine neon light

Pedagogiek & Kwaliteit

Onze collega’s van de afdeling Pedagogiek & Kwaliteit zorgen voor het fundament van onze organisatie; de pedagogische visie. Bij Kind&co ludens werken we vanuit het Pedagogisch Hart.

Op deze afdeling adviseren onze collega’s het bestuur, de regiomanagers, stafafdelingen en de lijn over wet- en regelgevingen, bereiden ze audits voor en coachen ze collega’s in het pedagogisch handelen. Samenwerken met andere afdelingen gebeurt veel op deze afdeling. Bijvoorbeeld met Marketing & Communicatie om toekomstige collega’s en ouders te inspireren en informeren over ons Pedagogisch Hart.

“Een open en duurzame werkomgeving waar ruimte is voor ontmoeten, kennisdelen en verbinding. Regelmatig komen er collega's naar Houten om trainingen te volgen en zo hun kennis up to date te houden. Heel fijn dat we die ruimte hebben. ”
Kind&co ludens - servicekantoor - detail vergaderruimte

Marketing & Communicatie

Merkontwikkeling, positioneringsvraagstukken, PR, woordvoering, social media en toffe campagnes. Dat is een greep uit de gevarieerde werkzaamheden van de creatieve en enthousiaste collega’s van Marketing & Communicatie. Ook adviseren ze de afdelingen met doelgerichte marketing- en communicatieplannen. Bijvoorbeeld voor de werving van nieuwe collega’s, het behoud van ouders en kinderen of over de inzet van nieuwe (online) communicatiemiddelen.

Kind&co ludens - servicekantoor - gangen beneden

HR & Recruitment

Onze afdeling HR is de grootste afdeling van onze organisatie en telt ongeveer 50 collega’s. Van HR-managers tot een HR service afdeling en van Recruitment tot Salarisadministratie. Bij HR ligt de focus op het ontwikkelen en uitvoeren van ons personeelsbeleid, het adviseren en ondersteunen van de leidinggevenden bij personele vraagstukken, het meedenken over verschillende (verbeter)processen en de verdere professionalisering van de organisatie op het gebied van HR.

Recruitment

Nieuwe toekomstige collega’s het hemd van het lijf vragen, onderzoek doen naar de doelgroep en het actief benaderen en selecteren van de juiste mensen op de juiste plek zijn taken van onze enthousiaste recruiters. De recruiters hebben dagelijks veel contact met collega’s van HR en de (cluster)managers van de regio’s.

Kind&co ludens - servicekantoor - kantine

Finance & Control

De afdeling Finance & Control bestaat uit Debiteuren, Crediteuren en Control.

De collega's van Finance & Control hebben dagelijks contact met ouders en bijvoorbeeld subsidieverstrekkers. Ze beheren de contractueel vastgelegde betalingsafspraken en zorgen ervoor dat disputen snel en efficiënt worden opgelost. Er is veel contact met andere afdelingen zoals Klantenservice & planning en met de regiomanagers.

Kind&co ludens - servicekantoor - kantine tafels

Facilitaire Zaken & Huisvesting

Een onmisbare afdeling binnen onze organisatie is Facilitaire Zaken & Huisvesting. Onze collega’s van deze afdeling onderhouden en beheren alle locaties. Denk aan huurcontracten, inrichting, verhuizingen, reparaties en verbouwingen. Daarnaast verzorgt het team de inkoop van bijvoorbeeld al het eten en drinken op de locaties.

Ook werken op ons servicekantoor?